20.04.2020

Po ponad miesiącu od wybuchu pandemii obserwujemy zmiany w samopoczuciu i zachowaniu Polaków, które mogą na dłuższy czas zmienić kształt naszego rynku. Dzisiaj oddajemy Państwu drugą część naszego cyklicznie aktualizowanego przewodnika dla marek w czasie kryzysu. To aktualizacja obejmująca zagregowane, globalne dane i zagadnienia związane z wpływem epidemii na konsumenta oraz rynek, a także z efektywnym angażowaniem się marek w pomoc.

W oparciu o dwie fale dedykowanego badania Havas Intelligence wskazujemy zupełnie nowe insighty będące szansą dla marek w czasie kryzysu. Pokazujemy przykłady kreatywności i elastyczności marek z Polski i świata, ostrzegamy przed łatwymi do popełnienia błędami. W czasie kryzysu sytuacja zmienia się dynamicznie, a szansę na wyjście z niej zwycięsko mają te marki, które tworzą realną wartość dla swoich odbiorców, są elastyczne i działają odważnie. Przyłącz się do nas!

 

 

Codziennie tysiące marketerów myśli o tym i robi wszystko, aby skutecznie dotrzeć do konsumenta. Dziś do dyspozycji mamy wiele danych na temat zachowań i preferencji konsumenckich, na bazie których możemy budować efektywne strategie marketingowe. Jako Havas Media Group, czyli grupa agencji mediowych, specjalizująca się również w badaniach i insightach konsumenckich, postanowiliśmy regularnie w tym miejscu dzielić się z Państwem naszymi badaniami, raportami i analizami pomagającymi w efektywnej komunikacji między marką a konsumentem.

Przedstawiamy najnowszy raport Meaningful Shift – Jak przeprowadzić markę przez czas kryzysu, na temat wpływu pandemii koronawirusa na rynek mediów i zmianę zachowań konsumenckich, jakie przynosi kryzys epidemiologiczny.

Jak powinna wyglądać skuteczna komunikacja marketingowa w czasach zarazy?

Jak być meaningful w dobie kryzysu, który zatrzymał świat?

A jak wykorzystać element szansy, który zawsze niesie za sobą recesja?

O tym wszystkim mówimy w specjalnym raporcie Havas Meaningful Shift – Jak przeprowadzić markę przez czas kryzysu

Wypełnij formularz aby pobrać raport

    Wpisując dobrowolnie powyżej swój adres email, otrzymasz na podany adres link, umożliwiający bezpłatne pobranie raportu MEANINGFUL SHIFT. Twoje dane osobowe w formie adresu email nie będą zapisane w bazie, a po wysłaniu linka do raportu, zostaną trwale usunięte. Chcąc otrzymywać w przyszłości informacje o innych bezpłatnych raportach, webinariach lub konferencjach przez nas organizowanych, prosimy o zaznaczenie poniższej zgody.

    Małgorzata Węgierek CEO Havas Media Group

    DOBRY CZAS NA DZIAŁANIA „MEANINGFUL”

    Koronawirus zdominował otaczającą nas rzeczywistość w bardzo szybkim czasie – wydaje się, że stało się to nagle i z zaskoczenia. Wpływa na wszystkie dziedziny naszego życia: pracę, naukę, życie rodzinne, hobby, zachowania i bardzo demokratycznie dotyczy nas wszystkich.

    Nie było za naszego życia takiego zjawiska i tematu, który miałby wpływ na tak olbrzymią i wielowymiarową zmianę. Wątki, które pochłaniały nas do tej pory- tak jak ekologia, dbałość o planetę, zmiany klimatyczne i energetyczne choć ciągle aktualne i ważkie nie mają już naszej uwagi, skupiamy się na koronawirusie i jego wpływie na nasz kompletnie nowy świat, który zaciągnął ręczny hamulec na pełnym gazie.

    Co się dzieje w naszej branży komunikacji marketingowej – uczymy się, obserwujemy, doradzamy i wiemy, że kryzys się kiedyś skończy, jak zwykle w takich sytuacjach będą wygrani, którzy zauważyli w kryzysie element szansy i przegrani. Jako HMG wierzymy i mamy oparcie tej wiary w liczbach, w dotychczasowych analizach i badaniach, które prowadzimy od kilkunastu lat, ze marki mogą wyjść obronną ręką także z czasów zarazy. Od dawna mówimy bazując na naszym badaniu Meaningful Brands o olbrzymim znaczeniu tego czy i co marka robi dla swoich konsumentów – ludzi.

    Teraz, w czasie przewartościowań będzie to  to szczególnie ważne, a odpowiedzialne i wiarygodne działania marek zyskają jeszcze silniejsze emocje i więź konsumentów.