Zachęcamy do pobrania raportów oraz uczestniczenia w webinarach w których prezentujemy bieżącą sytuację rynkową, poruszamy tematy dot. efektywnych strategii marketingowych oraz przedstawiamy recepty na skuteczną komunikację między marką a konsumentem w duchu filozofii meaninfgul.
15.06.2020
Serdecznie zapraszamy na webinar online „O wpływie pandemii na konsumenta i jego oczekiwania wobec marek” prowadzony przez Alicję Cybulską, Chief Strategy Officer Havas Media Group.
Podczas spotkania będziemy mówić o tym jak pandemia wpływa na konsumenta, jak kształtują się emocje, zachowania zakupowe i mediowe, a także jego oczekiwania wobec marek.
Odpowiemy na pytania jakie nowe postawy i wartości się kształtują, które zachowania mają szansę stać się nawykami także po epidemii? Czego mogą się spodziewać marki w swoich relacjach z odbiorcami, jak zmieniają się oczekiwania ludzi wobec marek? Jak radzą sobie marki z obecną sytuacją, pokażemy przykłady zmian w strategiach i komunikacji z Polski i ze świata.
Zapraszamy!
Wypełnij formularz aby obejrzeć webinar
20.04.2020
Po ponad miesiącu od wybuchu pandemii obserwujemy zmiany w samopoczuciu i zachowaniu Polaków, które mogą na dłuższy czas zmienić kształt naszego rynku. Dzisiaj oddajemy Państwu drugą część naszego cyklicznie aktualizowanego przewodnika dla marek w czasie kryzysu. To aktualizacja obejmująca zagregowane, globalne dane i zagadnienia związane z wpływem epidemii na konsumenta oraz rynek, a także z efektywnym angażowaniem się marek w pomoc.
W oparciu o dwie fale dedykowanego badania Havas Intelligence wskazujemy zupełnie nowe insighty będące szansą dla marek w czasie kryzysu. Pokazujemy przykłady kreatywności i elastyczności marek z Polski i świata, ostrzegamy przed łatwymi do popełnienia błędami. W czasie kryzysu sytuacja zmienia się dynamicznie, a szansę na wyjście z niej zwycięsko mają te marki, które tworzą realną wartość dla swoich odbiorców, są elastyczne i działają odważnie. Przyłącz się do nas!
Wypełnij formularz aby pobrać raport
20.03.2020
Przedstawiamy najnowszy raport Meaningful Shift – Jak przeprowadzić markę przez czas kryzysu, na temat wpływu pandemii koronawirusa na rynek mediów i zmianę zachowań konsumenckich, jakie przynosi kryzys epidemiologiczny.
Jak powinna wyglądać skuteczna komunikacja marketingowa w czasach zarazy?
Jak być meaningful w dobie kryzysu, który zatrzymał świat?
A jak wykorzystać element szansy, który zawsze niesie za sobą recesja?
O tym wszystkim mówimy w specjalnym raporcie Havas Meaningful Shift – Jak przeprowadzić markę przez czas kryzysu
Małgorzata Węgierek CEO Havas Media Group
DOBRY CZAS NA DZIAŁANIA „MEANINGFUL”
Koronawirus zdominował otaczającą nas rzeczywistość w bardzo szybkim czasie – wydaje się, że stało się to nagle i z zaskoczenia. Wpływa na wszystkie dziedziny naszego życia: pracę, naukę, życie rodzinne, hobby, zachowania i bardzo demokratycznie dotyczy nas wszystkich.
Nie było za naszego życia takiego zjawiska i tematu, który miałby wpływ na tak olbrzymią i wielowymiarową zmianę. Wątki, które pochłaniały nas do tej pory- tak jak ekologia, dbałość o planetę, zmiany klimatyczne i energetyczne choć ciągle aktualne i ważkie nie mają już naszej uwagi, skupiamy się na koronawirusie i jego wpływie na nasz kompletnie nowy świat, który zaciągnął ręczny hamulec na pełnym gazie.
Co się dzieje w naszej branży komunikacji marketingowej – uczymy się, obserwujemy, doradzamy i wiemy, że kryzys się kiedyś skończy, jak zwykle w takich sytuacjach będą wygrani, którzy zauważyli w kryzysie element szansy i przegrani. Jako HMG wierzymy i mamy oparcie tej wiary w liczbach, w dotychczasowych analizach i badaniach, które prowadzimy od kilkunastu lat, ze marki mogą wyjść obronną ręką także z czasów zarazy. Od dawna mówimy bazując na naszym badaniu Meaningful Brands o olbrzymim znaczeniu tego czy i co marka robi dla swoich konsumentów – ludzi.
Teraz, w czasie przewartościowań będzie to to szczególnie ważne, a odpowiedzialne i wiarygodne działania marek zyskają jeszcze silniejsze emocje i więź konsumentów.
